Your message was successfully sent!
נגריית עץ החיים
לפרטים צלצלו: 04-857-5020



צור קשר !

שי: 050-9541162 | דיויד: 054-4352020

עבודות נגרות בעץ ובמתכת

אי במטבח – על איזה אי אתם חולמים?

מטבח עץ בהתאמה אישית

בשנים האחרונות, אי במטבח הפך לטרנד אופנתי בבתים. האי, רהיט מעוצב, יפהפה ופונקציונאלי, מציע יתרונות רבים לדיירי הבית: הוא יכול לשמש כפינת ישיבה נעימה, שמתאימה לבילוי זמן איכות עם המשפחה (כמו הכנת שיעורי בית), אירוח חברים ועוד.

האי יכול לשמש כפינת אוכל בדירות קטנות, שבהן אין מספיק מקום לאחת. האי משמש כחוצץ בין המטבח לשאר חלקי הבית, תוך שמירה על קשר עין. האי יכול לשמש כשולחן הגשה בזמן אירוח או כשולחן אוכל, שמתאים גם לסעודה וגם לשיחת חולין על כוס קפה. האי תורם לשדרוג מראה המטבח ולאווירה של חדשנות וסטייל. בזכות האי מתווספים מקומות אחסון למטבח. האי משמש כמשטח עבודה ונוח. הוא פרקטי, פונקציונאלי ומייעל את מלאכת הבישול. במידת הצורך ניתן להתקין עליו כיור/כיריים נוספים וכך לבשל עם אנשים נוספים וליהנות מבילוי חברתי/משפחתי מושלם. בזכות האי, בישול הופך לחוויה מהנה.

עיצוב אי במטבח

אנו בנגריית "עץ החיים" נשמח לתכנן עימכם אי ייחודי ומעוצב – בהתאמה אישית ומלאה לצרכיכם. אי כתוספת למטבח קיים, או כחלק מתכנון של מטבח חדש מן היסוד. נציע לכם חומרי גלם מן המשובחים והעמידים ביותר, יחד עם חומרי צביעה איכותיים. לבחירתכם מגוון עשיר של צבעים, כאשר אתם בהחלט יכולים לצאת מהקופסה ולבחור צבע לא שגרתי. בנוסף, תוכלו לבחור מתוך מגוון אביזרי פרזול מעניינים, כגון ידיות ייחודיות ועוד.

בפגישה ההכרות הראשונה נשוחח יחד על הרגלי המשפחה שלכם. לאחר מכן נתכנן ונתאים לכם את האי באופן אישי וייחודי, בהתאם לאורח החיים שלכם: הרגלי בישול, הדרך שבה אתם אוהבים לארח ועוד. לאחר השיחה תקבלו הדמיה בתלת מימד, להמחשת המטבח העתידי.

מטבח עץ בהתאמה אישית

חומרי עבודה

עץ אלון צרפתי מבוקע – עץ הבית המשובח שלנו, שמשמש למשטח האי ומוסיף חמימות ויוקרה למטבח.

מגירות – באפשרותכם לבחור במגירות תוצרת חברת "בלום" – שמתאפיינות בהנעה חלקה, טריקה שקטה, אורך חיים ממושך ומסילות איכותיות ועמידות.

צירי דלתות – אנו משתמשים בצירים מעולים, שמיוצרים ע"י מיטב החברות.

בעקרון, חומרים שהאי בנוי מהם צריכים "לדבר" עם שאר החומרים שהמטבח מיוצר מהם ויתאימו זה לזה מבחינה עיצובית.

תכנון מבנה האי

אחסון – ניתן להוסיף לאי מדפים פתוחים ולהניח עליהם ספרי בישול, סלסילות קש, פריטי נוי אהובים ועוד. שני צידי האי משמשים לאחסון כלי מטבח שונים, מוצרי חשמל, ספרי בישול ועוד, יחד עם כוורת לאחסון יינות ומשקאות.

ניידות – אפשרות לתוספת גלגלים, כך שבמקרה הצורך תוכלו להזיז את האי הנייד כרצונכם.

משטח עבודה נוסף – באפשרותכם להתקין כיור נוסף ו/או כיריים, כך שכמה אנשים יוכלו לבשל יחדיו במטבח. אפשרות זו מושלמת לאנשים שאוהבים לארח במטבח ומעוניינים לבשל עם אנשים נוספים. זוהי אופציה פרקטית ונוחה גם לשומרי מסורת: במקום שני כיורים סטנדרטיים ביחידת המטבח – הם נהנים מכיור באי ומכיור נוסף ביחידת הארונות.

מידות האי

מידות האי יקבעו בהתאם לפרמטרים אלו:

הנדסת אנוש – גובהו של אי נע בין 90 ס"מ ל- 1.10 מ'. הגובה הנבחר ייקבע לפי גובהם של דיירי הבית ובהתאם להחלטת האדריכל/המעצב, במידה ויש.

גודל המטבח – מידות המטבח נלקחות בחשבון, כדי למנוע תחושה של צפיפות או אי נוחות.

המרווח בין האי לארונות המטבח – רצוי שיהיה מרווח של לפחות 1 מ' בין האי לארונות המטבח (כשההמלצה היא 1.20 מ'). זאת, בכדי לתת תחושת מרחב במטבח – שכן אף אחד לא אוהב להצטופף כשהוא מתכופף לארונות…

שולחן אוכל – שיקול נוסף: האם האי משמש כשולחן אוכל, שלצידו יושבים ואוכלים?

אז… על איזה אי אתם חולמים? לפגישת ייעוץ ללא תשלום צרו עימנו קשר: טלפון:054-4352020