Your message was successfully sent!
נגריית עץ החיים
לפרטים צלצלו: 04-857-5020



צור קשר !

שי: 050-9541162 | דיויד: 054-4352020

עבודות נגרות בעץ ובמתכת

5 היבטים חשובים בתכנון חדר האמבט

נגרות לחדרי אמבט

חדר האמבטיה הוא החלל בו אנו מתחילים את היום וגם מסיימים אותו. הוא החדר המשמש אותנו לרחצה והיגיינה ולניקיון אישי, אך לא זאת בלבד. בשנים האחרונות הפך חדר האמבטיה למקום התענוגות הפרטי של כל אחד. מעבר לפונקציונאליות של רחצה וניקיון, חדר האמבט מספק לנו חוויה חושית של התרגעות והתחדשות הגוף. המים הזורמים והקולחים מעניקים ריפוי גוף-נפש, פורקן ממתחים ותחושת רעננות שתלווה לכל היום. בתכנון חדר האמבט נשאף ליצור תנאים נוחים ופרקטיים, המזמנים רגיעה והנאה.

לפניכם 5 היבטים חשובים שצריך לקחת בחשבון כאשר מתכננים את חדר האמבט

אינטימיות ופרטיות

הרחצה הינה חוויה אינטימית אישית של התרעננות הגוף. לצד נוחיות ופונקציונאליות, אנו שואפים לזמן תנאי שימוש מהנים ואינטימיים בחלל זה. כדי לשמור על פרטיות בחדר אמבט נתחשב בעת התכנון במיקום נכון של הפרטים בחלל. קיימת חשיבות יתרה למיקום האסלה, בחירת סגנון הדלת, מיקום המראה, (למשל נמקם את המראה במקום נכון כך שהדמות בה לא תשתקף למי שפותח את הדלת). נגישות נוחה לאביזרים האישיים תשפיע על קלילות השימוש היומיומי, וכן שימוש בתאורה חמה ונעימה כתוספת לתאורה הכללית יכול להוסיף לאווירה אינטימית.

תכנון הארונות

ארונות בחדר אמבט יכולים להוות שפע של מקום לאחסון של מגבות, מוצרי טואלטיקה שונים. תכנון ארונות בחדר אמבט מתחשב בנתוני החדר, במערכת החשמל, במיקום הצנרת, וכמובן בצרכי המשתמשים בו. מידות הארון ואפשרויות העיצוב הינן רבות ומגוונות, ונעשות בהתאמה לחלל.

"עץ החיים" משתפת פעולה עם חברת Blum האוסטרית, הנותנת פתרונות מתקדמים בתחומי פרזול, ארגון ואחסון.

נגרות לחדרי אמבט

קצת פרטים טכניים על מבנה הארון: את חלקם הפנימי של הארונות אנו מייצרים מעצים עמידים, מחופים פורמייקה איכותית ומפרזול פנימי משובח של חברת בלום, שעמיד לאורך שנים. לארון תחתון בחדר אמבט נמליץ על מגירות עם יכולת נשיאת משקל, שנסגרות בטריקה איטית ושקטה, ובעלות מסילות שמבטיחות הנעה חלקה. יש אפשרות למגירות בעלות מחיצות לחלוקה פנימית, וכן מגירות בעלות עומקים שונים ודפנות הגבהה לפי בחירה. כך אנו מבטיחים, כי פנים הארונות מנוצל באופן אופטימאלי ופרקטי ומשפיע על קלות ונוחיות השימוש היומיומי. הפריטים קיימים במגוון צבעים ועיצובים יפהפיים.

חזיתות המגירות ומשטח עליון הוא נתון לבחירתכם. אנו ממליצים על ייצור ארון לחדר אמבט מעץ מלא. העץ המלא משולב בחזיתות הארונות ו\או כמשטח לכיור. אנו משתמשים בעץ טיק, אלון צרפתי, אלון אמריקאי.

לחות, רטיבות ואוורור

חיסרון ברור של חלל חדר האמבט הוא הלחות והרטיבות המאפיינים אותו, לכן ניקח אלמנט זה בחשבון בעת התכנון ובחירת החומרים. למשל, יוקצה מיקום מתאים לחלון שיכניס תנועה של אוויר טבעי מבחוץ, וכך יתגבר בקלות על האדים האופייניים לחדר זה. במקרה שהמבנה לא מאפשר פתח חלון, חובה לתכנן מיקום נכון לוונטה, שתאוורר את החלל בצורה הטובה ביותר. הכי מומלץ להתגברות על רטיבות, אדים וריחות זה התקנת וונטה בנוסף לחלון.

ארון עץ מלא באמבט ייצבע בחומרי גלם איכותיים העמידים בתנאי לחות ורטיבות אשר אוטמים את העץ באופן מיטבי. כך מובטחת עמידות הארונות לאורך שנים.

נגרות לחדרי אמבט

ניצול חלל יעיל

המגמה היא ניצול החלל באופן מקסימאלי. בניית ארון לחדר האמבט בהתאמה אישית לגודל החלל תוך התחשבות בנתון של כמה אנשים משתמשים בו ולמה הם זקוקים. האם מדובר בחדר אמבט אינטימי ליחידת ההורים, או של הילדים? או האם הוא נועד לשימוש משפחתי? לעיתים קיים צורך בשני כיורים. במקרה זה תכנון הארון יהיה בהתאמה.

על מגירות מדפים ותאי אחסון

הארון יכול להיות עם תאים (אחסון בתוך סלי קש בתאים) ומגירות. ניתן להוסיף מגירות פנימיות, בלתי נראות בחזית הארון, וכן מגירות בעלות חלוקה פנימית שתורמות לאחסון פונקציונאלי ולקלילות השימוש היומיומי. מדפים פתוחים נגישים לאחסון מוצרי טואלטיקה שבשימוש יומיומי, ולעיתים נזקקים למדף רחב שמשמש כמשטח החתלה לתינוק. ארון תלוי תופס פחות מקום ולחללים במימדים קטנים הוא יותר מומלץ.

ישנם בתים שבהם חדר האמבט מתפקד גם כחדר כביסה. כדי להתגבר על הבלגאן האופייני לחדר כביסה נבנה מדפים וארונות מתוכננים בהתאמה לצרכים ובהתחשבות בחלל עצמו. בחירת ידיות לארונות הינה השלב הסופי של תכנון הארון, וזה לוקח אותנו להיבט החמישי: אסתטיקה בחדר האמבט.

אסתטיקה

לתחושה של רעננות ואסתטיקה בחדר האמבט ניתן את הטאץ' הסופי בסטיילינג. הפרטים הקטנים הם אלה שנותנים את הנגיעה האסתטית הנעימה: ידיות מיוחדות, תוספת וילון בצבע אהוב, צמחים, מגבות מפנקות, קונכיות וצדפים, נרות וסבונים ריחניים.

בחירת ידיות לארונות נתונה להחלטתכם מתוך מגוון פרזול באיכות גבוהה ממיטב החברות ובשלל עיצובים מעניינים. בחירת הצבעים לקירות ולארון חדר האמבט נעשית בהתאמה אישית לטעמו של הלקוח, ובחיבור לעיצוב הכללי של חדר הרחצה.

נשמח לתת לכם ייעוץ בבחירת מוצרים ואביזרים משלימים לאמבט: כיור, מראה (מסגרת עץ טבעי למראה), חיפויי קיר שונים, אריחי קרמיקה, ברזים ועוד.

תכנון חדר רחצה נוח ופרקטי, ועם אוירה אסתטית ונקייה יתחיל לכם את היום באנרגיות טובות וזורמות לחיים יפים.

לחיים טובים ושלווים, בואו נדאג שיהיה לנו קודם כל נעים ורגוע עם עצמינו לתכנון המושלם של חדר האמבט החלומי שלך ~ צור קשר