Your message was successfully sent!
נגריית עץ החיים
לפרטים צלצלו: 04-857-5020



צור קשר !

שי: 050-9541162 | דיויד: 054-4352020

עבודות נגרות בעץ ובמתכת

עיצוב מטבח לבן

מטבח לבן בשילוב עץ טבעי

עיצוב המטבח בצבע הלבן מאוד פופולארי ועכשווי בימינו. המטבח הלבן הוא מואר ובהיר, מעניק אווירה שלוה ותחושת מרחב. יחד עם זאת הדעות לגביו חלוקות. יש כאלה שמאד אוהבים את הסגנון הלבן, ויש כאלה שמסתייגים ממנו – מרגיש להם סטרילי ומרוקן מדי. בישולים וטיגונים יומיומיים נראים על פניו מצוין, והלבן מתלכלך מהר, אך יחד עם זאת לצבע הלבן במטבח יש יתרונות רבים. ראשית הוא משרה אוירה רגועה, נעימה ונקייה, נותן תחושת מרחב וגודל, לעיתים יותר ממה שהוא באמת, ולכן הוא פתרון טוב במיוחד למטבח במימדים קטנים. אבל לא רק.

מטבח לבן בשילוב עץ טבעי

בהיבט של הנגרות, הלבן משתלב נהדר עם עץ, ומעניק למטבח מראה קלאסי. אפשר לתכנן וליצור מטבח שבו משולבים שניים או יותר סגנונות של עץ. למשל אי במטבח כמשטח עבודה מעץ טבעי חמים המכיל מגירות, תאים וארונות לבנים. את ארונות המטבח ניתן לבנות מעץ מלא צבוע לבן, או צביעה בגוון לבן עתיק. צביעה בסגנון שלייף לק המעניק גימור חלק ביותר או חיפוי פורניר. פתרון זול יותר יהיה בדמות פורמייקה לבנה. לבחירתכם מגוון רחב של פורניר ופורמייקות לבנות בגוונים רבים ובטקסטורות שונות.
הצבע הלבן עצמו יכול לבוא בשלל גוונים: אוף ווייט, לבן מט או לבן מבריק, לבן שמנת,לבן פנינה וכן להתאים את מראה המטבח לסטייל שאתם אוהבים: מטבח לבן בסגנון כפרי, מטבח בסגנון קלאסי, או מטבח לבן בסגנון מודרני.

כדי להעשיר את המראה הכללי של המטבח הלבן, נשלב עץ טבעי וצבע לבן בחזיתות הארונות ומשטחי העבודה, זכוכית סבתא בארונות העץ לקבלת מראה אותנטי. וכמובן הפרזול החיצוני חשוב ביותר למראה הכללי של המטבח. הוסיפו ידיות מתכת או ידיות צבעוניות על פי בחירתכם. אלו יכולות לתרום למראה ייחודי של המטבח שלכם.

עיצוב מטבח לבן

מטבח עץ בהתאמה אישית

צבעוניות ויצירתיות במטבח הלבן

דווקא הלבן הוא זה שמקנה חופש ויצירתיות במטבח עם צבעים נועזים ועיצובים מפתיעים. מעבר להיותו רגוע ושלו, ניתן להפיג בו חיות ושמחה באמצעים מאוד פשוטים ויצירתיים. אל החגיגיות הלבנה נכניס אלמנטים צבעוניים, והם יהפכו את מראה המטבח לתוסס ועליז. הנאה גדולה במיוחד היא המשחק עם פריטי נוי בצבעים שונים, שיתרונם הוא שניתן להחליף אותם מתי שמתחשק: שטיחונים בגוון נועז, מפות שקיבלנו מהסבתא, צמחיה, עציצים ופרחים, פריטי נוי אהובים, מכשירי חשמל צבעוניים וחדישים, מקרר בצבע נועז ועוד כפי העולה על רוחכם.
תאורה על רקע קיר צבוע תכניס אור צבעוני לחלל, ותיצור את האווירה שחשקתם בה. אפשר לשחק בעיצוב גם עם אריחי קרמיקה צבעוניים, ולמקם אותם מעל הכיריים או לשלב אותם על משטחי עץ. אריחי בטון מעוטרים בגוונים חמימים המשולבים ברצפת המטבח כ"שטיח קבוע" יוסיפו אוירה מיוחדת ואופי לחלל. יתרון נוסף הוא שהם יכולים להגדיר שטחי עבודה.

בעץ החיים אנו מעצבים מטבחים לבנים ביצירתיות ומקוריות, עם מגוון אפשרויות בחירה.
אתם יותר ממוזמנים ליצור עימנו קשר להגשמת מטבח החלומות שלכם!